WIJ HOREN U

WIJ HOREN U

Ook in moeilijke tijden staan wij ter uwer beschikking.
Voor noodgevallen, vragen of informatie raadpleeg ons.

Actief online en vanop afstand!

We bieden enkel op afspraak hoortesten en gehoorbescherming op maat aan. Heb je dringend behoefte aan hulp in de winkel over je gehoor? In onze winkels bieden we noodhulp aan maar enkel op afspraak. Per vestiging zal aangeduid worden hoeveel het maximum aantal personen bedraagt dat in de wachtzaal aanwezig mag zijn. Zo zorgen we ervoor dat het contact in de winkel zoveel mogelijk beperkt wordt en kunnen we je toch goed helpen.
We blijven uiteraard de situatie op de voet volgen en de voorzorgsmaatregelen van de overheid toepassen.
Samen kunnen we ervoor zorgen dat we het virus kunnen overwinnen. Hoorcentrum Aerts is er voor iedereen, ook in uitdagende situaties.

 

Wij kunnen…

… in geval van hoogdringendheid een afspraak voor u inplannen.
… u telefonisch uitleg geven over uw apparaat
… u informatie en counseling bieden
… u bepaalde vervangstukken opsturen
… u een vervangtoestel bezorgen
… via TeleCare-systeem hoortoestellen, die over de functie beschikken, van op afstand bijregelen

 

Voor noodgevallen, vragen of informatie

VEELGESTELDE VRAGEN EN ANTWOORDEN TIJDENS COVID-19

‘Mijn hoortoestel is defect. Waar kan ik nu terecht?’

In al onze vestigingen maar enkel op afspraak. Gelieve contact met ons op te nemen voor meer informatie.

‘Ik heb een afspraak in één van de Hoorcentrum Aerts-filialen.’

Door de noodgedwongen sluiting zijn de geplande afspraken niet kunnen doorgaan. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op om een nieuwe afspraak in te plannen.

‘Hoe geraak ik aan batterijen, filters of onderhoudsproducten voor mijn hoortoestel?’

U kan ze bestellen via onze webshop, die u bovenaan onze website kan terugvinden. Heeft u toch vragen, dan kan u steeds telefonisch, via mail of via de chat contact met ons opnemen.

‘Kan ik langskomen voor mijn 3-maandelijks onderhoud van mijn hoortoestellen?’

Wij raden ook tijdens deze periode aan om de hoortoestellen zo goed mogelijk te onderhouden met onze onderhoudsproducten. Lukt dit echter niet gelieve met ons contact op te nemen.

Op onze website kan u ook meer informatie terugvinden over de reiniging van uw hoortoestellen. https://www.hoorcentrumaerts.be/reinigen-van-hoortoestellen/

’Kan ik mijn hoortoestellen laten bijregelen?’

Wanneer uw hoortoestellen met uw smartphone zijn verbonden en de hoortoestellen de mogelijkheid hebben, kunnen wij uw toestellen bijregelen via tele-audiologie. Onze collega-audioloog regelt uw toestellen dan vanop afstand bij.

Niet zeker of dat mogelijk is met uw hoortoestellen? Neem contact met ons op en wij kijken het met veel plezier na voor u.

‘Is het mogelijk om een huisbezoek aan te vragen?’

Wij houden rekening met de voorgeschreven gezondheidsmaatregelen. Daardoor zijn huisbezoeken momenteel niet mogelijk. Is uw hoortoestel defect? Dan kan u wel op afspraak terecht in één van onze noodfilialen in Bonheiden of Herentals.

‘Ik zou graag gehoorbescherming op maat laten maken.’

Wanneer u graag al meer informatie wenst over gehoorbescherming kan u telefonisch, via mail of via onze chat contact met ons opnemen. U kan ook al uw gegevens bij ons achterlaten, zo nemen wij contact met u op.

‘Ik heb gehoorbescherming op maat laten maken net voor de sluiting van de filialen.’

U kan hiervoor steeds contact met ons opnemen. De gehoorbescherming kan later worden afgehaald in de filialen of worden opgestuurd per post.

‘Ik heb vragen over een lopend dossier.’

Onze medewerkers staan ook tijdens deze periode voor u klaar. U kan ons steeds bij ons terecht met al uw vragen.

Wij willen hét servicepunt blijven tijdens deze moeilijke periode. Zowel online als offline bieden wij de mogelijkheid om onze klanten te ondersteunen met hun hooroplossing.

Tom Aerts

Toestellen bij te regelen via TeleCare

Toestellen per merk, die geschikt zijn om op afstand bij te regelen.

Signia: Alles vanaf NX

Oticon: Opn, Oticon Opn S, Oticon Xceed, Oticon Opn Play, Oticon Xceed Play en Oticon Siya

Starkey: Livio

Resound:  Alles vanaf Linx 3 D

Meer info over TeleCare