Wij horen u

Wij horen u

Wij horen u! SAFETY FIRST

Uw veiligheid is momenteel onze belangrijkste bekommernis.

Wij bij Hoorcentrum Aerts staan veilig klaar voor u. Want veiligheid staat boven alles. U kunt met een gerust hart langskomen. Al van in het begin van de coronacrisis houden we rekening met alle gezondheidsmaatregelen. Dat is nu niet anders.

Praatjes vullen geen gaatjes, wij hebben een strikt gezondheidsbeleid:

  • We houden afstand waar mogelijk
  • We geven zowel onze medewerkers als onze klanten de gelegenheid om regelmatig hun handen te ontsmetten
  • We dragen mondmaskers en/of gezichtsschermen en wassen onze handen regelmatig
  • We voorzien tussen de afspraken een ‘ontsmettingskwartiertje’ om alles grondig te ontsmetten
  • We zorgen voor social distancing in onze aangepaste wachtruimtes
  • We ontvangen bij voorkeur op afspraak zodat we al de bovenstaande veiligheidsmaatregelen vlot kunnen toepassen.

Wij bij Hoorcentrum Aerts staan overal klaar voor u. In al onze 25 vestigingen. Van maandag tot zaterdag. We vinden het belangrijk om te allen tijde bereikbaar te zijn, ook in coronatijden. Iedereen die onze service nodig heeft, kan dus op afspraak bij ons terecht. Ook zonder afspraak kunt u veilig langskomen voor batterijen, reinigingsproducten, filters …

We zijn meer dan verheugd om u weer te zien, maar vooral om weer van u te horen.

Wij bij Hoorcentrum Aerts staan altijd klaar voor u. In coronatijden vinden we het belangrijk om u ook vanop afstand verder te helpen.

Dat kan via onze telecare: u belt, mailt of chat met ons en hoeft dus niet langs te komen voor een fysieke afspraak. Wij doen de rest.

Na uw eerste afspraak vanop afstand kunnen we ervoor zorgen dat de toestellen alvast klaarliggen voor u. Dat is veilig en snel. We kunnen ook uw hoortoestellen aanpassen vanop afstand dankzij onze moderne teleaudiologie en onze speciaal daartoe opgeleide audiologen. Bovendien kunt u voor producten die noodzakelijk zijn voor het onderhoud van uw toestellen (batterijen, reinigingsproducten, filters, onderdeeltjes …) 24 uur op 24 terecht op onze webshop.

Vragen of informatie? Contacteer ons!

Actief online en vanop afstand!

We bieden enkel op afspraak hoortesten en gehoorbescherming op maat aan. Heb je dringend behoefte aan hulp in de winkel over je gehoor? In onze winkels bieden we noodhulp aan maar enkel op afspraak. Per vestiging zal aangeduid worden hoeveel het maximum aantal personen bedraagt dat in de wachtzaal aanwezig mag zijn. Zo zorgen we ervoor dat het contact in de winkel zoveel mogelijk beperkt wordt en kunnen we je toch goed helpen.
We blijven uiteraard de situatie op de voet volgen en de voorzorgsmaatregelen van de overheid toepassen.
Samen kunnen we ervoor zorgen dat we het virus kunnen overwinnen. Hoorcentrum Aerts is er voor iedereen, ook in uitdagende situaties.

 

Wij kunnen…

… in geval van hoogdringendheid een afspraak voor u inplannen.
… u telefonisch uitleg geven over uw apparaat
… u informatie en counseling bieden
… u bepaalde vervangstukken opsturen
… u een vervangtoestel bezorgen
… via TeleCare-systeem hoortoestellen, die over de functie beschikken, van op afstand bijregelen

 

Vragen of informatie? Contacteer ons!

Veelgestelde vragen en antwoorden tijdens Covid-19

‘Mijn hoortoestel is defect. Waar kan ik nu terecht?’

In al onze vestigingen bij voorkeur op afspraak. Gelieve contact met ons op te nemen voor meer informatie.

‘Ik heb een afspraak in één van de Hoorcentrum Aerts-filialen.’

Door de noodgedwongen sluiting zijn de geplande afspraken niet kunnen doorgaan. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op om een nieuwe afspraak in te plannen.

‘Hoe geraak ik aan batterijen, filters of onderhoudsproducten voor mijn hoortoestel?’

U kan ze bestellen via onze webshop, die u bovenaan onze website kan terugvinden. Heeft u toch vragen, dan kan u steeds telefonisch, via mail of via de chat contact met ons opnemen.

‘Kan ik langskomen voor mijn 3-maandelijks onderhoud van mijn hoortoestellen?’

Wij raden ook tijdens deze periode aan om de hoortoestellen zo goed mogelijk te onderhouden met onze onderhoudsproducten. Lukt dit echter niet gelieve met ons contact op te nemen.

Op onze website kan u ook meer informatie terugvinden over de reiniging van uw hoortoestellen. https://www.hoorcentrumaerts.be/reinigen-van-hoortoestellen/

’Kan ik mijn hoortoestellen laten bijregelen?’

Wanneer uw hoortoestellen met uw smartphone zijn verbonden en de hoortoestellen de mogelijkheid hebben, kunnen wij uw toestellen bijregelen via tele-audiologie. Onze collega-audioloog regelt uw toestellen dan vanop afstand bij.

Niet zeker of dat mogelijk is met uw hoortoestellen? Neem contact met ons op en wij kijken het met veel plezier na voor u.

‘Is het mogelijk om een huisbezoek aan te vragen?’

Wij houden rekening met de voorgeschreven gezondheidsmaatregelen. Daardoor zijn huisbezoeken momenteel niet mogelijk. Is uw hoortoestel defect? Dan kan u wel op afspraak terecht in één van onze noodfilialen in Bonheiden of Herentals.

‘Ik zou graag gehoorbescherming op maat laten maken.’

Wanneer u graag al meer informatie wenst over gehoorbescherming kan u telefonisch, via mail of via onze chat contact met ons opnemen. U kan ook al uw gegevens bij ons achterlaten, zo nemen wij contact met u op.

‘Ik heb gehoorbescherming op maat laten maken net voor de sluiting van de filialen.’

U kan hiervoor steeds contact met ons opnemen. De gehoorbescherming kan later worden afgehaald in de filialen of worden opgestuurd per post.

‘Ik heb vragen over een lopend dossier.’

Onze medewerkers staan ook tijdens deze periode voor u klaar. U kan ons steeds bij ons terecht met al uw vragen.

Wij willen hét servicepunt blijven tijdens deze moeilijke periode. Zowel online als offline bieden wij de mogelijkheid om onze klanten te ondersteunen met hun hooroplossing.

Tom Aerts

Toestellen bij te regelen via TeleCare

Toestellen per merk, die geschikt zijn om op afstand bij te regelen.

Signia: Alles vanaf NX

Oticon: Opn, Oticon Opn S, Oticon Xceed, Oticon Opn Play, Oticon Xceed Play en Oticon Siya

Starkey: Livio

Resound:  Alles vanaf Linx 3 D

Meer info over TeleCare