TeleCare

TeleCare

Wij helpen u van op afstand

TeleCare in één oogopslag

Merken die nu al TeleCare aanbieden:

Signia

Oticon

Starkey

Resound

oticon

Starkey

vanaf NXOpn
Oticon Opn S
Oticon Xceed
Oticon Opn Play
Oticon Xceed Play
Oticon Siya
Liviovanaf Linx 3 D

Hoe kan TeleCare u helpen als u moeilijk of niet uit huis kunt

 

Eenvoudige TeleCare-activering

Aan de slag gaan met een nieuwe tool was nog nooit zo eenvoudig. TeleCare werkt samen met de software van uw hoortoestellen. De audioloog kan hiermee uw gegevens en instellingen afhandelen.

Blijf in contact met uw audioloog

De combinatie van TeleCare en de app op uw smartphone laat u op de meest comfortabele manier wennen aan hun hoortoestellen. Hoorlessen, dagelijkse tevredenheidscontrole en de chatfunctie zorgen er voor dat de audioloog u beter begrijpt en u zo de beste service kan aanbieden.

Bijregelen op afstand

Het aanpassen van hoortoestellen op afstand kan de proefervaring van u aanzienlijk verbeteren. TeleCare biedt de audioloog de mogelijkheid om de nodige wijzigingen aan te brengen, waar uw u zich ook bevindt. Los problemen op via chat of (video) oproep – en doordat de audioloog nieuwe instellingen kan sturen die direct kunnen worden toegepast via de Signia-app. 

Blijf in contact ook na uw aankoop

TeleCare helpt u om ook na afloop van uw testfase contact te houden met uw audioloog. Uw audioloog kan u op afstand blijven ondersteunen en updates over uw producten, diensten of speciale aanbiedingen rechtstreeks vanuit TeleCare sturen als gerichte chatberichten.

Een fantastische hulp voor een bijregeling op afstand

Bijregelen van op afstand

Zorg ervoor dat uw cliënten zich op hun gemak voelen met hun hoortoestellen, waar ze ook zijn. Met TeleCare kunt u eventuele problemen snel oplossen door op afstand aanpassingen door te voeren. U kunt eenvoudig live communiceren via spraak- of videogesprek tijdens een externe sessie

CareChat

Houd meer contact met uw audioloog via chatberichten, spraak- of videogesprekken. U kunt TeleCare gebruiken om rechtstreeks te communiceren via de smartphone van uw audioloog. Het kost minder tijd dan traditionele praktijkbezoeken en stelt u in staat eventuele problemen zo snel en efficiënt mogelijk op te lossen.

Dagelijkse beoordeling en opmerkingen

Beoordeel en geef opmerkingen, zo kan uw audioloog  snel ingrijpen en u helpen, bijvoorbeeld door op afstand af te stemmen.

Hoorlessen

Leer uw hoortoestel kennen op uw eigen tempo. Zo leert u ervaringen beoordelen in de situaties waarin u zich bevinden, waardoor de verschillen tussen apparaten zichtbaar worden. Zo wordt het voor de audioloog veel eenvoudiger om het juiste hoortoestel te selecteren.